lørdag den 19. april 2014

Pip pip og pop

Det er lige før man skulle tro, at jeg har fået pip eller er blevet bidt af en gal sangfugl, for siden jeg hæklede min første Sangfugl Otto, så er der røget et par stykker mere af hæklenålen.

Jeg var simpelthen nødt til at forsøge mig med at lave en i dobbeltgarn og på nål 4. Den blev fantastisk! Den er meget mere lig størrelsen på de originale sangfugle. Denne er hæklet i farverne der matcher Sangfuglen Pop.

Det blev også til en mere i en sort/grå variant men med turkis/aqua blåt hoved.

Har fået lavet mig en hel lille Sangfugle familie... men jeg kan mærke, at der er lige et par farvevarianter mere, jeg skal have afprøvet.

2 kommentarer:

  1. Den er da lige til at blive forelsket i. Er det muligt at få opskriften. Er vist ikke dygtig nok, til selv at fumle mig frem....

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også helt forelsket i dem. Jeg kan desværre ikke videregive opskriften, da den er underlagt copyrights og er blevet fjernet fra Facebook hvor den oprindeligt lå som gratis opskrift.
      MVH Rikke

      Slet