mandag den 25. august 2014

Tråd og garn August #2

Jeg nyder at deltage i blog/instagram legen tråd og garn. Det er næsten lidt trist, at vi så småt nærmer os de sidste på listen af personer, der skal sendes gaver til.

Nå, men nu til den fine pakke, som jeg har modtaget af super dygtige Carina. Hele pakken er lige mig, både hvad angår farver og indhold. Carina har hæklet den fineste kartoffelvarmer til mig, en ting som jeg for nyligt tilføjede min egen to do liste, da jeg så nogle bruge den til at holde boller varme. Nu kan allerede strege den på listen... skønt :) Derudover var der det fineste broderi medsendt, som jeg allerede har en plan med. Jeg skal nok vise det frem, når jeg har brugt det. Derudover var der en sød gavepose, klistermærker og knapper.

Når nu jeg "endelig" har fået mig en bollevarmer, så skal den jo bruges, så søndag morgen blev der bagt friske boller og bollevarmeren blev indviet.

Tusind tak for de fine ting Carina og ikke mindst tak for den sjove/hyggelige pakkeleg.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar