torsdag den 4. september 2014

Fart på

Jeg har endelig fået lidt gang i maskinerne igen. Jeg havde næsten glemt, hvor meget jeg nyder at sy og hvor skønt det er at lave noget nyt og lækkert tøj til mig selv og ungerne. Derudover er det dejligt tilfredsstillende, at man kan blive færdig med et eller flere projekter i løbet af nogle få timers kreahygge.

Anne lokkede mig i fordærv og fik mig til at indkøbe lidt lækkert jersey, selvom jeg egentlig har indkøbs stop. Jeg kunne ikke stå for dette skønne print med racerbil og med målflags tern, så er det en lækker kombination til en dreng med fart på.

Modellen er Minikreas raglan trøje. Jeg har lavet gulestikninger ved raglan og hals.

Ærmerne er bare lagt almindeligt op og har også fået en gul stikning.

Trøjen passer perfekt... og modellen havde så meget fart på i sin nye trøje, at han var svær at fange. Note til mig selv; næste gang kan jeg godt lægge ekstra cm til ærmerne, så der lidt at vokse i.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar