tirsdag den 30. september 2014

Rainbow loom

Nogle gang er jeg vist lidt bagefter, hvad angår nye kreative syslerier. Det er måske meget godt, for når jeg først får begyndt på noget, så er det svært for mig at stoppe.

På mit arbejde er der pt rigtig meget gang i smykkeproduktionen ef rainbow looms. Jeg har kigget på det flere gange, men ikke rigtig afprøvet det, men det fik jeg lavet om på en aften, hvor jeg fik lavet dette armbånd til Ronja... og ja så var jeg vist hooked.

Dagen efter måtte jeg købe mig en startpakke med blandede elastikker og "væv" til at lave dem. Hjem og sortere (man er vel lettere autistisk) og lave armbånd sammen med Pelle, som også hurtigt blev hooked,

Pelles første armbånd, som han har lavet helt selv,

Det er sjovt at arbejde med elastikkerne og på pinterest og youtube er der mange fine vejledninger til lette og avancerede elastik projekter. Og så er det skønt med noget, hvor børnene kan være med.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar