fredag den 19. september 2014

Tråd og garn september #1

Det kræver efterhånden sin kvinde at blive ved med at finde på nye ting at tilføje broderede initialer til tråd og garn gaverne og ikke mindst at udvælge det helt rigtige alfabet-tema, så det passer til modtageren.

Denne måned blev det notesbøger fra Søstrene Grene, der blev udsat for lidt broderier. Jeg har broderet initialerne med almindelig bomuldsgarn på noget hulpap jeg fandt i mine gemmere. De broderede værker er blevet klippet til og efterfølgende i ægte Shane Brox stil limet på limpistolen.

@anitavolkmann fik en notesbog med sit helt egen våbenskjolds initial i friske farver, som jeg flere gange har set hun har brugt i sine egne kreative ting.

@billersen aka Katja fik en klovn med hendes initial. Det var rigtig svært at vælge et alfabet til hende, da jeg ikke ønsker at "genbruge" alfabeterne som jeg allerede har brugt. Derfor hæftede jeg mig ved hendes egen beskrivelse af sig selv som et; "skørt, sjovt og underholdende væsen".

2 kommentarer:

  1. Endnu en gang tak for den fine Tråd og Garn-pakke! Det er lige mig!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var så lidt. Det er skønt, når man rammer noget, der passer modtageren. Det er altid lettere nervepirrende at sende pakkerne afsted, for selvom man har gjort sig en masse tanker, så er der jo ingen garanti for at modtageren kan lide det.
      MVH Rikke

      Slet