lørdag den 25. oktober 2014

Tråd og garn oktober #1

De sidte tråd og garn gaver er for længst sendt afsted og modtaget. Denne gang har jeg broderet initialerne på aidastof, som efterfølgende er blevet sat på badges (har heldigvis en badge maskine på arbejde, som jeg lige havde en date med i 5 min ;-) ).

Jeg har lavet snore til badgesene, så de kan bruges som halskæder.

Charlotte @bycgundersen fik dette C med en bi, for hun er flittig som en bi med hæklenålen (undskyld, dårlig humor kan forekomme, når man skal finde et ubrugt alfabet, der henviser til modtageren).

Pernille @cirkeline1979 fik et fint lilla P med gyldne detaljer. Jeg havde nemlig observeret at lilla er en af de farver, der ofte går igen i hendes kreationer.

Begge badges er med nål, så de kan bruges som broche eller sættes på en taske m.m. Desuden havde jeg puttet smykkelås på kæden, så den sættes på og tages af efter humør.

2 kommentarer:

  1. Det er bare et meget fint stykke håndarbejde, du har lavet, og jeg er så glad for min lille flittige bi. Tusind tak! Tror jeg vil tage den på sådan offentligt, når jeg har en stand på julemarked i Roskilde. Måske kan nogen genkende det, det kunne være sjovt og hyggeligt. Kh Charlotte

    SvarSlet
    Svar
    1. Det glæder mig og varmer helt ind i hjertet, når mine små kreative sysler bliver så godt modtaget. Det kunne da være sjovt hvis nogen genkender den og kommenterer på det ;-)
      Mvh Rikke

      Slet