søndag den 2. november 2014

Crochet a long - halloween

Garn og hobby har endnu engang afholdt en crochet a lon (CAL). Denne gang med halloween tema.
Projektet denne gang var ret omfattende i antallet af dele, der skulle monteres og opskriften var lidt sværere at forstå uden billeder end sidste gang.

Resultatet var heldigvis umagen værd. Ud af alle mine anstrengelser kom nemlig denne fine djævel. (Det var et af mine UFO'er jeg havde med til kreatræfsyd)


Min er ikke helt magen til den oprindelige opskrift, men da jeg først har set billedet efterfølgende, så er den jo lavet ud fra, hvordan jeg har forstået beskrivelserne i opskriften.

Garn og hobby afholder endnu en CAL fra 22. - 29. november med temaet jul. De har lovet at opskriften ikke bliver lige så omfattende, så jeg skal helt sikkert deltage igen, for det er nu meget sjovt, det der med ikke at vide, hvad man sidder og hækler.

2 kommentarer:

  1. Den er VILDT sød!! :D

    Skal da lige kigge nærmere på den der KAL.. har aldrig deltaget i en, men måske jeg skulle prøve? :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan klart anbefales. Det er super sjovt at sidde og gætte undervejs og ikke mindst blive bevidst om hvad det er man selv bruger meget når man hækler efter opskrifter. Personligt har jeg fundet ud af at jeg er meget billede afhængig når der opstår usikkerhedspunkter i en opskrift.
      Mvh Rikke

      Slet