lørdag den 22. november 2014

Tråd og garn opsamling #2

I har fået en opsamling af de pakker jeg har produceret og sendt afsted i løbet af de 6 måneder legen har stået på, men I skal da ikke snydes for en opsamling af modtagne gaver.


Juli - beklager dybt, men jeg har vist helt glemt at vise den fine vandmelonranke jeg modtog af Anita (@anitavolkmann). Endnu et projekt, der stod på min egen to-do liste, men som jeg var så heldig at en anden har lavet for mig. I juli modtog jeg også en fin kreativ gave af Katja.


Det er helt overvældende med alle de fine små gaver, der er lavet helt personligt til mig. Gaver der er klar til brug og andre til at booste fantasien og kreativiteten. Tusind tak for alle de fine ting. Jeg er glad for hver en gave jeg har modtaget.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar