onsdag den 17. december 2014

IGadvent #3

3. søndag i advent er passeret og lige om lidt, så er der dømt juleferie og julehygge i 2 uger. Jeg har julet i god tid i år, ihvertfald, når det kommer til de kreative juleprojekter. 

I søndags åbnede @mettekjrulff den tredje af de igadvent14 gaver jeg har lavet til hende. Selvfølgelig måtte en af de gaver jeg skulle sende afsted indeholde, et eller andet lavet af loombands, så jeg kastede mig over denne tutorial og lavede en julemand.

Udover julemanden, så blev det også til en æske med broderi på låget. Æsken er købt som et sæt af 3 hos cc-hobby.

Julemanden blev puttet pænt i æsken, så han kunne slappe af og vente på at blive pakket op og sprede julestemning i Mettes hjem.

Min pakke fra Mette, indeholdte de fineste stjerneophæng i lilla og sølv. Enkle og diskrete farver... lige efter mit hoved. Derudover havde hun pakket julemandssuppe til mig. Det blev indtaget til aftenskaffen samme aften. Total lækkert. Det kunne godt blive en ny juleafhængighed ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar