tirsdag den 23. december 2014

IGadvent #4

4. og sidste advents søndag inden juleaften er forbi og dermed er igadvent14 legen også forbi. De sidste pakker er åbnet rundt omkring i de små hjem.

Den sidste gave jeg sendte afsted til @mettekjrulff var en halskede med et badge/vedhæng, som kan tages af og bruges som broche. Badgen er beklædt med aida stof, hvor jeg har broderet et jule-M, så nu kan Mette smykke sig med sit eget initial i juletiden.

Den sidste gave fra Mette til mig, indeholdte to fine origami juletræet i det fineste kobberpapir, som passer perfekt sammen med min jubilæumsvase. Derudover var der søde hama sangfugle, som skal pynte på mine troldegrene, når julen er ovre.

Tusind tak til Dorthe, for at arrangere den igadvent14. Jeg ser allerede frem til næste år ;-)

Ønsker alle en glædelig jul.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar