fredag den 20. februar 2015

12 months of crochet #2

Jeg deltager i Lises 12 moc challange. Selvom jeg hækler mere end èn ting hver måned (altså indtil videre), så har jeg besluttet mig for, at kun et projekt skal dedikeres til 12 moc, hver måned. I februar er mit bidrag resultatet af Vinterferiens Fastelavns CAL (crochet-a-long) fra Garn og Hobby på facebook.

Designeren bag denne CAL er Babsies Hook. Opskriften er lavet helt specielt til denne CAL, men kan nu købes her i hendes lille shop. Det er gratis at deltage i disse CAL og super hyggeligt/sjovt at hækle i blinde. Opskriften lægges op til download over fem dage. Der er intet navn på det endelige resultat eller de enkelte dele, kun den "nøgne" opskrift og monterings forklaringer. Til sidst lægges der billeder i gruppen af alle de skønne færdige produkter, som både grundet farvevalg, men også tolkning af opskriften ender med at se meget forskellige ud.

Resultatet blev denne gang en sød Nar. 

Jeg har hæklet den udelukkende i garn fra mit efterhånden mindre bugnende lager. Garnresterne har tvunget mig til at lave nogle lidt anderledes farveskift end i opskriften, men det giver den jo blot lidt ekstra charme.

Jeg har været lidt rundhåndet med fyldet og så har jeg vendt skoene "forkert" end designeren havde tiltænkt.

Denne gang var det et lidt mere omfattende projekt, men jeg synes den er super sød og har været alle anstrengelserne værd.

Lige nu ligger min feminine nar og venter i gavekassen på, at der er en sød lille pige, der gerne vil være bedste venner med den.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar