torsdag den 26. februar 2015

Farverigt indslag

Forrige weekend stod på fødselsdags fejring af både mig og Pelle. Jeg har fødselsdag sidst i januar og Pelle har midt i februar og med en travl hverdag, så må jeg erkende, at jeg ikke magter eller har tid til at holde 2 gange fødselsdag med 2 ugers mellemrum. Vores familier (mandens og min) er efterhånden så store, at vi er nødt til at holde 2 fødselsdage hver gang, fordi vi ikke har plads til alle på en gang.

Jeg synes det er hyggeligt at holde fødselsdag og få lov til at gøre lidt ekstra ud af bordpynten. Denne gang valgte jeg at afprøve denne ide, som jeg havde set på pinterest.

Jeg fandt lidt foskellige glas og flasker, som jeg betrak med blå og grønne balloner (der sneg også lige en enkelt gul ballon med).

I alle glassene puttede jeg hvide roser.

Bordet blev dækket med mit elskede mågestel, som jeg har arvet efter mine bedsteforældre. Mågestellet blev mikset med de farverige glas og flasker samt mine to sangfugle.

Et miks af et voksent dækket fødselsdagsbord, men med barnlige og lidt frække indslag ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar