tirsdag den 10. februar 2015

Wonder woman

 Hovsa... det blev vist til en lille blogpause... det var ikke meningen, men sådan noget kan jo forekomme, når hverdagen bliver fyldt med nye udfordringer, som tager ens tid og overskud til blog og kreative sysler.
 
Jeg er påbegyndt en pædagogisk diplomuddannelse. Det er vildt spændende, men det tager en del tid at få læst teksterne fra gang til gang. Jeg læser den på deltid, så det er kun en ugentlig studiedag, og selvom nogle af materialerne kan læses i min forberedelsestid på arbejde, så er der stadig en masser timer hjemme med hovedet over en bog. Der er heldigvis stadig plads til de kreative sysler, men det går ikke så stærkt som det plejer.
 
Jeg har haft gang i kostumesyning til årets fastelavnsfester, men inden jeg får dem alle på bloggen, så kan I da lige se dette super hurtige kostume, som jeg lavede til sidste års julefrokost, hvor temaet var; Superhelte gennem tiden.
 
Da jeg ikke havde så meget tid eller stof i de ønskede farver på lager, endte jeg med at tage en tur i H&M og købe en basis T-shirt i "rød" og en blå nederdel. På T-shirten applikerede jeg Wonder Womans logo samt syede en kappe fast på skulderen.
 
På nederdelen lavede jeg stjerner med stofmaling.
 
Det var rigtig simpelt og tog kun omkring en time at blive færdig med dette kostume. Nogle gange er tiden bare ikke til at kaste sig ud i de vilde kostumer og så er det jo skønt, at man kan gå på jagt i garderoben eller i dette tilfælde i H&M og så ved simple midler ændre det til fx et superhelte kostume. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar