tirsdag den 7. april 2015

Punker

Jeg har både gang i et større hækleprojekt og et evigheds-strikkeprojekt og for ikke at gå helt kold i dem undervejs, så lægger jeg dem af og til til side, og laver et lille hurtigt projekt.

Den anden dag greb jeg fat i mine garnrester og en hæklenål. Jeg fandt min Lutter Løkker på hylden og gik igang med at hækle.

Forvandlede mine rester til kugler i forskellige størrelser og gik så og overvejede, hvad mine kugler skulle bruges til. Der er jo et væld af muligheder. Alt lige fra halskæder, elastikker, gren-pynt og forskellige former for hæklet legetøj.

Jeg endte med at finde lidt ekstra garnrester frem og monterede mine kugler på en hæklet ring. Den fine babyrangle, hedder Punker og er også fra bogen Lutter Løkker. Et dejligt hurtigt projekt, som kan gøre et indhug i garnrester af forskellig størrelse.

Nu mangler jeg blot at finde en baby, som kan få glæde af den lille rangle.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar