onsdag den 30. september 2015

12 months of crochet #9

Mit 12 MOC september projekt blev endnu engang et bestillingsarbejde. Denne gang blev det en kalkpose til en af drengene fra klatreklubben på mit arbejde. Han er ret vild med bl.a. Lilo og Stitch, så mig og vedkommende, der bestilte posen besluttede os for at Stitch ville være et godt motiv.
Jeg har taget udgangspunkt i min DIY på en monster kalkpose og så er ører og ansigt freestylet ud fra nogle af billeder af Stitch. 

Posen faldt heldigvis i god jord både hos ham der bestilte den og hos knægten som blev den endelige modtager.

4 kommentarer:

  1. Den er altså rigtig god! Mon ikke, at den har vagt lykke hos modtageren.

    SvarSlet
  2. Simple and informative article.The author clearly maintain the blog and also i got new and different information from this article.I like the way of writing.best essay writing service

    SvarSlet