fredag den 4. september 2015

Restestrik #9

Jeg har en skuffe på kontoret, hvor jeg forsøger at begrænse mit garn til at kunne være i, men af en eller anden mærkelig grund, så synes jeg den bliver ved med at være proppet til bristepunktet, så jeg kæmper mig stille og roligt igennem mængderne af garn og forsøger at omsætte det til skønne og brugbare ting til mig selv, børnene eller venner og bekendte.

Jeg har for første gang kastet mig over Farmorfabrikkens berømte opskrift på en babyvest. Den er strikket i en skøn grøn blød bomuld og tilføjet små blå knapper.


Den er dejligt nem og hurtig at strikke og så er det jo en genial ting at have liggende i kassen med barselsgaver.

Den er blevet en str. 6-9 mdr. Pt. ligger den i gavekassen og venter på en modtager, men hvis du er interesseret, så sælger jeg den for 150 kr incl. forsendelse. Jeg har strikket en djævlehue i samme garn og farve og som sæt sælger jeg det for 200 kr. incl forsendelse. Du skal blot send mig en mail på norkletoserne@gmail.com

3 kommentarer:

  1. Hvor det nogle fine ting - og barselsgaver kan man altid få brug for. Det er en lækker grøn farve!

    SvarSlet
  2. Dejligt at bruge garnlageret til kommende gaver og lækker farve :-) Tak fordi du mindede mig om at jeg da vist også skal have lavet en vest :-)

    SvarSlet
  3. Vest og djævlehue går man aldrig galt af, når der skal laves en barselsgave.

    Jeg kan rigtig godt lide den grønne farve, der passer til både en pige og den dreng.

    SvarSlet