tirsdag den 7. juni 2016

Sy fra lageret #1 - Bokse og tasker


 Jeg havde meldt mig til #nytårsfortsætsy20 på Instagram.
Jeg må bare indrømme at mit lager kun vokser, så greb muligheden for at forsøge at nedbringe bunkerne - bare en smule :)

Projekterne herunder er fantastiske til alle mulige ting, hækle/strikke grej on tour eller andre ting. Det er en god mulighed for at få resterne ryddet af vejen :)

Jeg fik samtidig mulighed for at afprøve nogle forskellige DIY jeg har fundet rundt omkring på nettet, så her kommer de.

Nr.1 Blev denne Makeup pung, syet efter denne DIY
Den passer perfekt til et mindre hækleprojekt, jeg havde den med i tasken den anden dag, bare med en ekstra nøgle garn, et par hæklenål, en saks og en stoppenål.

Nr. 2 Blev denne toilettaske syet efter denne DIY. Den passer perfekt til et hækleprojekt man altid har med i tasken (Jeg fik endelig skiftet den 4 liters frysepose ud...)
 

 Nr. 3 blev denne lidt større toilettaske syet efter denne DIY. Jeg ville gerne have en pænere afslutning med lynlåsen og det fik jeg med denne metode. Jeg valgte at lade enden af lynlåsen blev nede i tasken og derfor fik den ikke påsyet et stykke stof. 
Jeg syntes den kom til at minde for meget om en toilettaske, jeg havde bestemt at den skulle bruges til et strikkeprojekt jeg kan have med i tasken.

 Her er de så alle sammen. Jeg er så glad for dem og jeg er helt sikker på at jeg skal få syet flere af dem - var lige forbi Stof og Stil den andendag, for manglede lige et par lynlåse... Man må gerne købe fx lynlåse og sådan, ellers kan det jo være en begrænsning når man skal forsøge at få bugt med lageret :-P

Hvis I har fået mod på at sy et par bokse, så gå endelig i krig - jeg har været så glad for de DIY jeg har linket til - Tusind tak til dem der har lavet dem :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar